Farba olejna Renesans Oil For Art 60ml
Profesjonalne farby olejne Olej for Art są gęste, bogate w pigment i mogą być rozcieńczane przy użyciu różnych mediów malarskich.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Dowiedz się więcej |
|
Referencje:
Sykatywa w aerozolu używana jest, aby przyspieszyć wysychanie farb olejnych. Wygodna w użyciu forma spray pozwala na stosowanie bezpośrednio po nałożeniu każdej warstwy farb olejnych, bez uprzedniego mieszania sykatywy z farbą.
Ze względu na swoją formułę powinna być stosowana w ciepłych pomieszczeniach o dobrej cyrkulacji powietrza.
help_outlineZapytaj o produkt
Sykatywa w sprayu Renesans 400 ml
Sykatywa w aerozolu używana jest, aby przyspieszyć wysychanie farb olejnych. Wygodna w użyciu forma spray pozwala na stosowanie bezpośrednio po nałożeniu każdej warstwy farb olejnych, bez uprzedniego mieszania sykatywy z farbą.
Ze względu na swoją formułę powinna być stosowana w ciepłych pomieszczeniach o dobrej cyrkulacji powietrza.
Akceptuję zasady polityki prywatności
Sykatywa przyspiesza schnięcie farb olejnych. Dzięki wygodnej formie sprayu sykatywę można stosować bezpośrednio na świeżą warstwę farby, bez konieczności wcześniejszego ich mieszania. Ze względu na swoją formułę powinna być stosowana w ciepłych pomieszczeniach o dobrej cyrkulacji powietrza. Dostępna w pojemności 400 ml.
Sykatywa w aerozolu używana jest, aby przyspieszyć wysychanie farb olejnych. Wygodna w użyciu forma spray pozwala na stosowanie bezpośrednio po nałożeniu każdej warstwy farb olejnych, bez uprzedniego mieszania sykatywy z farbą.
Ze względu na swoją formułę powinna być stosowana w ciepłych pomieszczeniach o dobrej cyrkulacji powietrza.
Profesjonalne farby olejne Olej for Art są gęste, bogate w pigment i mogą być rozcieńczane przy użyciu różnych mediów malarskich.
Profesjonalne farby olejne Olej for Art są gęste, bogate w pigment i mogą być rozcieńczane przy użyciu różnych mediów malarskich.
Medium dedykowane do farb olejnych polskiej marki Renesans. Ma na celu przyspieszenie długiego procesu schnięcia farb, zwłaszcza ciemnych kolorów. Szybkość wysychania warstwy farby olejnej na obrazie determinuje rodzaju użytego oleju w farbach, ale istotne są również warunki zewnętrzne, takie jak ciepło i światło.
Sykatywa jasna przyspiesza wysychanie jasnych kolorów farb olejnych.
Sykatywa przyspiesza wysychanie farb olejnych i jednocześnie zmniejsza ich gęstość.
Bezpieczne dla zdrowia ekologiczne medium do farb olejnych. Polecane dla alergików.
Werniks damarowy końcowy satynowy chroni i nadaje pracy półmatowe wykończenie. Jest bardzo trwały, przed użyciem należy go dobrze wymieszać.
Anacrosina to emulsja na bazie wody mydła i węglanu amonu przeznaczona do czyszczenia starych obrazów. Po naniesieniu płynu tamponem na obraz należy go pozostawić na krótki czas, tak, aby płyn mógł reagować. Następnie zwilżoną w ciepłej wodzie, bawełnianą szmatką warstwa anakrosiny musi zostać delikatnie usunięta. Pojemność 100ml.
Wysokiej jakości olej lniany służy do rozcieńczania i mieszania farb olejnych. Nadaje połysk i świetlistość. Może spowalniać czas schnięcia farb.
Werniks damarowy końcowy matowy chroni i nadaje pracy matowe wykończenie.
Jest bardzo trwały, przed użyciem należy go bardzo dobrze wymieszać.
Terpentyna balsamiczna to tradycyjny rozpuszczalnik roślinny do farb olejnych.
Medium dedykowane do farb olejnych polskiej marki Renesans. Ma na celu przyspieszenie długiego procesu schnięcia farb, zwłaszcza ciemnych kolorów. Szybkość wysychania warstwy farby olejnej na obrazie determinuje rodzaju użytego oleju w farbach, ale istotne są również warunki zewnętrzne, takie jak ciepło i światło.
Olej terpentynowy to mieszanina oleju lnianego i terpentyny balsamicznej. Służy do rozcieńczania farb olejnych - zmniejsza ich gęstość i przyspiesza wysychanie. Nie pozbawia farb połysku, ale ma tendencję do żółknięcia w czasie.
Werniks damarowy z połyskiem w aerozolu do farb olejnych.
Wyśmienite medium do malarstwa olejnego. Stosowane także do własnoręcznego przygotowywania farb olejnych. Tradycyjne medium przeznaczone do farb olejnych. Produkowane według starych receptur na bazie wosku pszczelego, terpentyny, olei i żywic. Wygładza i ułatwia pociągnięcia pędzlem, nadaje miękkość przejściom barwnym i konsystencję. Słoik z medium zanurzyć w gorącej wodzie, tak aby stało się bardziej płynne. Dostępne w szklanych słoikach o pojemności 125 ml.
Wysoce skuteczne, wodorozcieńczalne medium czyszczące marki Renesans.
Płyn pozwala oczyścić pędzle, narzędzia oraz akcesoria z resztek farb akrylowych i olejnych. Dodatkowo zmiękcza włosie pędzli, dbając o jego kondycję i trwałość. Ekologiczny płyn działa bardzo szybko i jest biodegradowalny. Aby wyczyścić pędzle, należy namoczyć je w medium, a następnie opłukać pod bieżącą wodą z resztek farby.
Pokost lniany używany jest w malarstwie olejnym jako spoiwo - do przygotowywania farb z czystych pigmentów lub jako powłoka ochronna obrazu. W ikonografii stosowany jako werniks.
Olej lniany bielony rafinowany służy do rozcieńczania farb olejnych. Nadaje im połysk i świetlistość, ma jednak tendencję do żółknięcia z czasem.
Werniks damarowy matowy w aerozolu do farb olejnych.
Medium olejno żywiczne używane jest w malarstwie olejnym do rozcieńczania farb. Zmniejsza ich gęstość, ułatwiając tworzenie laserunków i jednocześnie przyspiesza schnięcie.
Werniks damarowy końcowy błyszczący chroni i nadaje pracy mocny połysk. Można go stosować nie tylko do farb olejnych, ale również temper. Sprawia, że barwy wydają się bardziej intensywne i głębokie, a powierzchnia jednolita. Werniks ma tendencję do żółknięcia w czasie.
Sprawia, że powierzchnia obrazu jest bardziej jednolita, a barwy wydają się nasycone i głębokie. Werniks odwracalny z lekką tendencją do żółknięcia w czasie. Zawiera filtry UV.
REGWDAM
Anacrosina to emulsja do czyszczenia starych malowideł. Za pomocą miękkiego pędzla lub tamponu nanosimy płyn na obraz i pozostawiamy do wyschnięcia. Następnie zwilżoną w ciepłej wodzie miękką szmatką przecieramy obraz, usuwając płyn wraz z zabrudzeniami. Anakrosina dostępna jest w dwóch pojemnościach - 100 i 250 ml.
Oczyszczony ekstrakt z żywicy drzew iglastych. Bezbarwny, toksyczny płyn.
Rozcieńczalnik stosowany przede wszystkim do oczyszczania pędzli i narzędzi malarskich użytych do pracy z farbami olejnymi.
Dostępny w pojemnościach 150ml, 250ml ,500ml, 1000ml